Hellug - ΑΠΑΤΗ

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Mar 17 13:29:00 EET 2007

On Saturday 17 March 2007, Spiros Bolis wrote:
[snip...]
> Tha moy lyseis mia aporia omws?

Εγώ θα πρότεινα να ρίξετε τους τόνους και οι 2 μεριές και να εξηγήσει
κάποιος Χριστιανός στο νέο μας μέλος τί ακριβώς συμβαίνει στο σύλλογο
τον τελευταίο καιρό και τί συνέβη στη Γενική Συνέλευση και μετά να τον
καλωσορίσουμε με τον τρόπο που πρέπει, όχι με τσαμπουκάδες.

Με τον τρόπο που πάτε να του απαντήσετε μερικοί, θα παρεξηγηθεί, λογικό
δεν είναι ? Έχει μια απορία, κακό δεν είναι να του τη λύσουμε.

Εγώ, πάντως, προσπάθησα να το προβλέψω αυτό το πράγμα που συμβαίνει τώρα
στη Γενική Συνέλευση. Δε γίνεται να αυξηθεί η συνδρομή φέτος και να
εφαρμοστεί η απόφαση αυτή με τη μία, θα σφαχτούμε, δεν το βλέπετε ?
Είναι προφανές.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?