Hellug - ΑΠΑΤΗ

Panagiotis Palias palias at ath.forthnet.gr
Sat Mar 17 12:32:18 EET 2007

Dimitris bs wrote:
> καλησπέρα σας
>
> Έκανα αίτηση για να γραφτω μέλος στο Hellug . όταν έκανα την αίτηση έλεγε
> στην ιστοσελίδα ότι
Καλησπέρα και σε σένα!
Αρχικά το μήνυμά σου δεν ενδιαφέρει τις λίστες migrate2linux,
limux-greek-users μιας και αφορά θέμα του συλλόγου και όχι του ίδιου του
λειτουργικού ή της μετάβασης από άλλο λειτουργικό σε linux.

> [...]
> μετα από κάποιο διάστημα μου ήρθε ένα e-mail που μου έλεγε ότι για να γίνω
> μέλος
>
> Κατόπιν τούτου καλείστε να καταβάλετε το ποσό των 40Euro (10Euro εγγραφή
> και
> 30Euro συνδρομή 1ου έτους)
>
> Αυτό πιστεύω είναι παραπλανητική διαφήμιση και δεν μπορεί αλλά να λέει η
> σελίδα στην όποια πατάω ΑΠΟΔΟΧΉ και αλλά να μου ζητάνε μέτα. Αν
> σκοπεύετε να
> αλλάξετε την τιμη ή αν το έχετε κάνει ήδη αυτό θα πρέπει να το γράφει η
> σελίδα με τους όρους, αλλιώς είναι ποινικό αδίκημα
Είναι μία αλλαγή που ψηφίστηκε και άρχισε να ισχύει από φέτος. Μία
αναζήτηση στις ανακοινώσεις του Δ.Σ στο αρχείο των mails της public
λίστας θα σου λύσει την απορία. Προφανώς δεν αλλάχτηκε το περιεχόμενο
της σελίδας, όπως θα έπρεπε μετά την απόφαση για τη νέα συνδρομή.
Σίγουρα δεν έχει δόλο αυτή η πράξη καθώς ο σύλλογος δεν θέλει να
στρατολογήσει νέα μέλη για τη συνδρομή τους, υπάρχουν πολλοί τρόποι να
βοηθήσει κάποιος χωρίς να είναι μέλος. http://www.hellug.gr/hellug/HowToHelp

> Φυσικά ακόμα η ιστοσελίδα το ποσό τον 21 € λέει  αλλά ... καταλαβαίνετε

καταλαβαίνουμε, καταλαβαίνουμε...