Hellug - ΑΠΑΤΗ

Dimitris bs dimitrisbs at gmail.com
Sat Mar 17 11:57:19 EET 2007

καλησπέρα σας

Έκανα αίτηση για να γραφτω μέλος στο Hellug . όταν έκανα την αίτηση έλεγε
στην ιστοσελίδα ότι

(ΙΙ-Α) Μετά την έγκριση της αιτήσεώς σας, θα σας αποσταλούν στο e-mail που
δηλώσατε στην ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής, οι οδηγίες-τρόποι πληρωμής καθώς
και το ποσό που θα πρέπει να καταβάλετε. Σας ενημερώνουμε ότι, όπως ισχύει
σήμερα, το ποσό (αρχικής) εγγραφής στο Σύλλογο HEL.L.U.G. είναι 21 Euro (15
Euro εγγραφή και 6 Euro συνδρομή πρώτου έτους).
μετα από κάποιο διάστημα μου ήρθε ένα e-mail που μου έλεγε ότι για να γίνω
μέλος

Κατόπιν τούτου καλείστε να καταβάλετε το ποσό των 40Euro (10Euro εγγραφή και
30Euro συνδρομή 1ου έτους)

Αυτό πιστεύω είναι παραπλανητική διαφήμιση και δεν μπορεί αλλά να λέει η
σελίδα στην όποια πατάω ΑΠΟΔΟΧΉ και αλλά να μου ζητάνε μέτα. Αν σκοπεύετε να
αλλάξετε την τιμη ή αν το έχετε κάνει ήδη αυτό θα πρέπει να το γράφει η
σελίδα με τους όρους, αλλιώς είναι ποινικό αδίκημα

Φυσικά ακόμα η ιστοσελίδα το ποσό τον 21 € λέει  αλλά ... καταλαβαίνετε