Απ: H gallikh boulh bazei ubuntu

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Mar 16 09:36:42 EET 2007

Την 14/3/2007, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> έγραψε:

> Kai fainetai pws kati kineitai kai se 'mas edw apo mia poly megalh
> dhmosia yphresia - desmeyomai na mhn pw perissotera ayth th stigmh
άντε με το καλό και να θυμίσω και κάτι που δεν έχει προσέξει αρκετός
κόσμος: οι Ελληνικές ΔΟΥ έχουν εγκαταστήσει σε ευρεία κλίμακα
openoffice [1] (Είχα και προσωπική εμπειρία κατά την διάρκεια τακτικού
ελέγχου των φορολογικών μας στοιχείων 3-4 μήνες πριν. Είδα τον ελεγκτή
να χρησιμοποιεί openoffice write (v1.x σε win2kpro) και μου ανέφερε
ότι από όσα ξέρει και άλλοι συνάδελφοί του τόσο στην ΔΟΥ Ζωγράφου όσο
και αλλού δουλεύουν επίσης στο ίδιο πρόγραμμα. Σε αυτό συνέταξε μια
πολυσέλιδη "έκθεση ελέγχου" γεμάτη πίνακες)

Άντε με το καλό με μικρά βηματάκια:
windows+OOo ---> windows+OOo+FF ---> windows+OOo+FF+Thunderbird ---> Linux

[1] http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=37407
http://velonis.blogspot.com/2006/07/blog-post_11.html
και άλλα εδώ:  http://www.google.gr/search?q=openoffice+%CE%B4%CE%BF%CF%85&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a