το in.gr ξαναχτυπά

John Salatas jsalatas at acn.gr
Thu Mar 15 20:19:58 EET 2007

On Thursday 15 March 2007 19:58, Thanos Kyritsis wrote:

> Τότε μήπως δεν έχεις βάλει το latest Flash plugin version 9 ??
>
> Δεν μπορώ να καταλάβω επακριβώς ΤΙ δεν ΣΟΥ δουλεύει στο in.gr

Είναι κάποια flash που γίνονται expand στο mouseover. Σε εμένα
(flash player 9, firefox 2.0.0.2 σε openSuSE) με το που φορτώνει
η σελίδα μου δείχνει ένα άσπρο layer που καλύπτει την περιοχή
που θα γίνει το expand.

Πιστεύω να σας φώτισα. Προσπάθησα να στείλω screenshot αλλά μου
το έκοψε η λογοκρισία:

Your mail to 'Public' with the subject

    Re: το in.gr ξαναχτυπά

Is being held until the list moderator can review it for
approval.

The reason it is being held:

    Message body is too big: 224393 bytes with a limit of 100 KB

Either the message will get posted to the list, or you will
receive notification of the moderator's decision.

--
John Salatas

Louizis Riankour 11, Ampelokipoi
11523 Athens, GREECE