το in.gr ξαναχτυπά

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Thu Mar 15 20:20:50 EET 2007

Πραμάτιας wrote:
> Καταρχάς γεια σας κύριε καθηγητά κ.Μπουκουβάλα.
>
> Μπορείς να κόψεις τις διαφημίσεις και αν βάλεις διάφορες IP ή domain
> στο αρχείο /etc/hosts με την μορφή " 127.0.0.1 <http://127.0.0.1>
> ad.doubleclick.net <http://ad.doubleclick.net>" για παράδειγμα. Έτσι
> όταν πάει ο firefox να φορτώσει την διαφήμιση που έχει μια σελίδα, και
> αυτή είναι στα domain που έχει καταχωρημένα στο /etc/hosts τότε ψάχνει
> στο localhost, και δεν το βρίσκει και βγάζει το μήνυμα λάθους του
> apache σου.
>
> Στο /etc/hosts το δικό μου έχω πολλά domain απο διαφημιστικές
> [...]

Δεν είμαι καθηγητής βρε, ;-)

Παραθέτω την εικόνα για να καταλάβετε ποιο ακριβώς είναι το τεχνικό
πρόβλημα. Έχω το flash player 9 δυστυχώς δεν παίρνει screenshot με την
παρουσίαση της έκδοσης με δεξί κλικ στο flash-άκι, οπότε πρέπει να
αρκεστείτε στην ειλικρίνια μου.

Οι διαφημίσεις κάνουν expand και δεν συμμορφώνονται στο "Close [x]".
Είναι πολύ απλό.

Κώστας