το in.gr ξαναχτυπά

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Thu Mar 15 19:44:39 EET 2007

Thanos Kyritsis wrote:
> Δεν ξέρω για εσάς, εγώ δε βλέπω πλέον διαφημίσεις στο internet:
>
> https://addons.mozilla.org/firefox/1865/
> https://addons.mozilla.org/firefox/1136/

Επίτρεψε μου, αλλά το να κλείνεσαι στο καβούκι σου δεν είναι λύση. Το
θέμα δεν είναι οι διαφημίσεις και το αν προσβάλλεται κάποιος από την
ύπαρξη τους, το θέμα είναι να μην εμποδίζουν την λειτουργία του site το
οποίο ο κάθε ένας μας θέλει να διαβάσει. Είναι σαν να λέμε, περπατάω στο
δρόμο και με πειράζει που είναι κάτω πεταμένα φυλλάδια. Δε θα απαγορέψω
σε καμία περίπτωση την διακίνηση φυλλαδίων αλλά θα βάλω ειδικά stand για
να υπάρχουν εκεί.