Sabbato sto Lab!

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Sat Jan 13 16:24:18 EET 2007

Jimmy Angelakos wrote:
>  To ergasthrio tou Hellug ( http://lab.hellug.gr/ ) sas perimenei gia
>  allh mia fora to Sabbato apo tis treis mexri tis efta to apogeuma
>  (15:00 - 19:00, dhladh oso trabh3ei :)) gia kafedaki, te'i'on,
>  koubentoula, apories kai gnwrimia me to sullogo.
>

>  Euxaristw,
>  Mhtsos

Errr, molis agorasa mia syskeuh diaktinismou, alla xreiazetai analogo
dekth gia na mboresw na thlemetaferthw ston ekastote proorismo mou.
Proteinw ena geniko refene loipon, wste na mboresw na vriskomai ta
Sabbata pou o Nomos mou apagoreuei na ergazomai, stin Nea Edra kai
Sympantiko Kentro tou Linux sthn Ellada, gia na piw ena teion me ton
filo mou ton Mitso?

Euxaristw apo kardias ta melh
pou tha valoun to xeri sthn tsepi
gia akoma mia fora sth zwh twn