Καλη Χρονιά

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Sun Dec 31 13:58:36 EET 2006

Αγαπητοί σύμβουλοι,
Αγαπητά μέλη,
Αγαπητοί φίλοι,

Ενδεχομένως να απέχω από τον υπολογιστή και το e-mail για κάποιες
μέρες. Σας εύχομαι Καλή Χρονιά & Ευτυχισμένο το 2007! Είθε το νέο έτος
να βρεί την Ένωση Χρηστών & Φίλων Linux με τακτοποιημένες και
περαιωμένες τις νομικές, οικονομικές και γραφειοκρατικές διαδικασίες
που μας κράτησαν πίσω αρκετά χρόνια.

Με αυτόν τον τρόπο θα αφιερωθούμε και θα επικεντρωθούμε όπως και οι
πρωτεργάτες του συλλόγου στην καθαρή παραγωγή του κοινωνικού &
εθελοντικού έργου της προώθησης του Linux στην Ελλάδα. Ήδη το 2006 ο
HELLUG παρουσίασε μια μεγάλη κινητικότητα και κατάφερε να
δραστηριοποιήσει και ανθρώπους που για χρόνια ήταν ανενεργοί και απλώς
παρακολουθούσαν τις εξελίξεις.

Επίσης, θα ήθελα με την ευκαιρία να ενημέρωσω οτι εκτός απροόπτου θα
είμαι ξανά υποψήφιος για το Δ.Σ. μιας και πιστεύω οτι μπορώ από τη
θέση που είμαι να συνεχίσω να προσφέρω όλα αυτά που προσέφερα την
χρονιά που μας πέρασε. Εσείς με την ψήφο σας θα αξιολογήσετε αν αυτά
ήταν αρκετά ή λίγα.

Με τις καλύτερες ευχές μου
Κώστας Μπουκουβάλας
Ταμίας HELLUG