Re: Περί λογαριασμού hellug

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Tue Dec 19 15:00:07 EET 2006

On 12/19/06, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:

> Omoiopoliko h eteropoliko?

Για μια στιγμή, τώρα τα πήρα...
Από τη στιγμή που ο ετεροπολικός δεσμός δεν είναι μεταξύ συγκεκριμένων
ατόμων αλλά κάποια ιόντα που έλκονται όλα μεταξύ τους...
(Παρομοίωση: Στο ποδόσφαιρο ο αμυντικός μαρκάρει τον επιθετικό. Στο
ράγκμπι όλοι πέφτουν πάνω σε όλους.)
τότε δε νοείται πολλαπλός ετεροπολικός δεσμός. Άρα, αφού
διευκρινίζεται ότι πρόκειται περί ΑΠΛΟΥ δεσμού, είναι απαραίτητα
ομοιοπολικός.

-Νικολαΐδης Ιωάννης.

Υ.Γ. Τι [insert noun here] κάθομαι και γράφω τώρα και με το λογαριασμό
της αδερφής μου κιόλας... Συγγνώμη παιδιά, απλώς είναι ακόμα νωπές οι
μνήμες της Τρίτης Λυκείου...

--
"Where is the life that we have lost in living?
 Where is the wisdom that we have lost in knowledge?

OEO;