Re: Ενδιαφέρον email του Shuttleworth στη λίστα OpenSUSE.

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Nov 28 09:44:31 EET 2006

Την 28/11/2006, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> Sataniko to kolpo ths Microsoft.

:-)

> Ksodepse triakosia ekatommuria dollaria gia na kanei olous tous
> linuxades tou kosmou na ksekinhsoun ena apisteyta hli8io kayga gia thn
> epidrash twn binary drivers sto anoixtologismiko oikosysthma.

:-D
σχεδόν φαντάζομε τον Bill να ανοίγει το συρτάρι, μετά να ψάχνει κάτο
από τα μαξιλάρια ενώ ψιθηρίζει "μα είμαι σίγουρός ότι κάπου είχα
παρατήσει μερικά" και τελικά να βρίσκει 300 εκατομύρια πίσω από το
πλυντήριο. Μετά σηκώνει το τηλέφωνο και με ένα σαρδόνιο χαμόγελο λέει
"Έλα Steve, χε,χε, ανοιξε ένα explorer στο /. και ετοιμάσου να
σπάσουμε πλάκα... ... ε!?... τι θα πει ποιον explorer?... χαχα
παλιο-χωρατατζή! ... καλά, καλα, κόψε τις πλάκιτσες με τον firefox εδώ
σου μιλάω για χοντρά γελια"