Re: Ενδιαφέρον email του Shuttleworth στη λίστα OpenSUSE.

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Mon Nov 27 18:53:56 EET 2006

On 11/27/06, V13 <v13 at priest.com> wrote:
> Xoris na thelo na ksekiniso flame...
>
>   Poios soy eipe kai poy to stirizei/stirizeis oti to Ubuntu einai to No1, h
> esto oti to ubuntu einai pano apo to debian? Se ti pragma? Se diadosi? Se
> telikoys xristes? Se egkatastaseis?
>
> > --Δημήτρης
> <<V13>>
[partially undocumented] H ais8hsh gia to rate pou apokta new users.
Des to kai stis listes. Posoi lene gia tade problhma me to SuSe h to
RedHat h to FC. TO 70% einai *ubuntu

Kai mena pantws h idia entupwsh einai me to palikari

--
-
Undergraduate Student of Department of Computer Engineering and

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey