Πρόβλημα στην εγκατάσταση των Zeus Linux

UBR/Efilia Manitsa efilia at ubr.gr
Sun Nov 19 15:33:39 EET 2006

Αγαπητοί φίλοι,

Κατέβασα  τα Zeus Linux από το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο.

Προσπάθησα να τα εγκαταστήσω σε ένα Laptop Acer aspire 1350.

Όχι μόνο δεν τα κατάφερα αλλά τώρα δεν μου τρέχει ούτε τα windows, στα οποία
έχω αποθηκευμένα  πολύ χρήσιμα emails, πληροφορίες και αρχεία.

Όταν ανοίγω τον υπολογιστή μου βγάζει το παρακάτω μήνυμα « PXE-E51: No DHCP
or proxyDHCP offers were received. PXE-M0F: Exiting Intel PXE ROM. Operating
system not found.

Όταν έκανα την εγκατάσταση, η οποία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, μου ζητούσε να
κάνω partitions, swap partitions κτλ. Πατούσα κάτι σύμφωνα με τις οδηγίες
και το ένστικτο.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω.

1. μπορώ να επαναφέρω τα Windows ώστε να ανακτήσω αυτά που είχα
αποθηκευμένα?

2. Ποια είναι η διαδηκασία της εγκατάστασης βήμα βήμα των Linux Zeus?

3. Αν καταφέρω να εγκαταστήσω τα Linux θα μπορώ να αντλήσω αυτά που είχα
αποθηκευμένα στα windows?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.