Public Digest, Vol 15, Issue 8

Frozen frozen at hack.gr
Wed Nov 15 13:15:27 EET 2006

@Apollon

Pareksigises profanws ta logia mou file mou mias k den eixa kanena arnhtiko
tono sta legomena mou, apla mia parathrhsh ekana ki ayto se thetiko klima k
proeretika panta.

Symfwnw apolyta me thn apopsh pou eksefrase o filos nikos k ayto ithela na
tonisw eks arxhs, oti apla tha htan poly thetiko to na mhn analwnomaste se
kati alla na moirazoume skepseis k idees gia polla themata taytoxrona.

That's all.

Thanks in advance.

Best regards,
Frozen