RFC: magaz.hellug.gr update

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Mon Nov 13 18:07:00 EET 2006

When the date was Monday 13 November 2006 08:15, Nick Apostolakis wrote:

> Μιχάλη κατ' αρχάς χρόνια πολλά και για την γιορτή σου (αν και
> καθυστερημένα)

Ευχαριστώ πολύ :-)

> παρακαλώ λάβε υπόψη σου και ανακοίνωσε τις αλλαγές και τα resources που
> θα πρέπει να διαθέσουν όσοι κανουμε mirroring του μαγαζ αυτή τη στιγμή.
> Πρφανώς αν αλλάξει το σχήμα του magaz στο κεντρικό server θα αλλάξει και
> στα mirrors.

Ομολογώ ότι το θέμα του mirroring δεν με προβλημάτισε καθόλου. Για να είμαι
ειλικρινής, δεν βρίσκω κανέναν ιδιαίτερο λόγο να γίνεται mirror το magaz:
ούτε τόση πολλή κίνηση έχει που να δημιουργεί πρόβλημα στο μηχάνημα που
είναι hosted, ούτε προβλήματα με downtime υπάρχουν.

Θα βρεθεί λύση για να γίνεται σωστά το mirroring, αλλά μήπως πρέπει να
επανεξετάσουμε την αναγκαιότητα του;

--
++Michael Iatrou;