eh, a question..

Frozen frozen at hack.gr
Mon Nov 13 14:03:45 EET 2006

Sorry to bother you people, alla exw mia erwthsh me vash thn xtesinh kinish
sthn mailing list.

Thewreitai oti einai toso shmantiko to PWS tha ginei ena e-zine apo "emas"
kai ousiastika "gia emas"..?
O tropos dld pou tha dieksaxthei kai oxi to pws tha mporouse na *proothithei
* se kapoion pou *DEN* asxoleite hdh me to antikeimeno me skopo na eisagei
kainourgious **UNIX* users* enw parallhla na einai
xrhsimo/ousiwdes/endiaferon k gia tous pio "oldschool" tou eidous..?

Proswpikh mou apopsh oti katanalwneste se kati anousio enw tha htan
poly xrhsimotero na vriskate gia to ekastote kalos 'i kakos k opoiasdipote
morfhs e-zine pou hdh vgainei 'i exei vgei, diaforous tropous wste na
prowthithei oso to dynaton perissotero k me osous to dynaton perissoterous
anagnwstes, apto na prospatheite na apokleisete ekdoxes k na kataliksete
(sthn kata th gnwmh tou kathenos) idanikoterh morfh anagnwshs.

--
                  Best regards,
                                   Frozen