RFC: magaz.hellug.gr update

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Sun Nov 12 20:17:29 EET 2006

Γεια σας,

Ευχαριστώ πολύ για το feedback. Μερικές συγκεντρωτικές διευκρινήσεις:

1. Το magaz δεν θα γίνει wiki! Θα παραμείνει στη παρούσα του μορφή, δηλαδή
σαν online περιοδικό, στο οποίο οποιασδήποτε μπορεί να στείλει ένα άρθρο
προς δημοσίευση. Η αναφορά μου στο wiki engine είχε να κάνει μόνο στη
πλατφόρμα που θα στηρίζεται το site, και όχι με την οργάνωση και τον τρόπο
συγγραφής/υποβολής άρθρων.

2. Αυτή τη στιγμή τα άρθρα για το magaz είναι σε SGML, αυτό μου αρέσει και
θεωρώ ότι είναι σημαντικό να παραμείνει ως έχει. Έτσι λοιπόν, είναι
προαπαιτούμενο η νέα πλατφόρμα να υποστηρίζει μετατροπή από-προς SGML. Το
wiki (αυτή τη φορά στο context του lightweight markup language) προσφέρει
τέτοια λειτουργία και αυτό του δίνει σημαντικό προβάδισμα σαν επιλογή.

3. Το magaz θα ήταν άστοχο να προσπαθήσει να γίνει Linux portal, έχουμε το
linux.gr γι αυτό. Θα ήταν επίσης ανώφελο να έχει ημερήσια RSS feeds με
Linux tips, newsletter, fora etc. Όλα αυτά απαιτούν κόσμο που με συνέπεια
αφιερώνει χρόνο συστηματικά και αυτό δεν το έχουμε. Το magaz, στην ιδανική
του μορφή, ανανεώνεται μια φορά το μήνα με έναν σεβαστό αριθμό άρθρων. Αν
κάποιος έχει απορία για κάποιο άρθρο μπορεί να ρωτήσει τον αρθρογράφο ή την
ομάδα σύνταξης. Αν θέλει κάτι να συζητήσει, υπάρχει η LGU.

4. Η ιδέα να δημιουργηθεί μια νέα στήλη όπου θα αναδημοσιεύονται
ενδιαφέροντα blog posts μου άρεσε πάρα πολύ και ήδη προβληματίζομαι για το
τρόπο με τον οποίο θα επιλέγονται τα άρθρα (προφανώς, δεν έχω σκοπό να
αρχίσω να διαβάζω κάθε Ελληνικό blog).

5. Μια ακόμη ιδέα είναι σχετικά με μια στήλη που να περιλαμβάνει tips για
αρχάριους. Καθημερινά δημοσιεύονται δεκάδες τέτοια, mini howtos κλπ κάποια
απ' αυτά θα ήταν χρήσιμα να μεταφραστούν στα Ελληνικά.

Αν υπάρχουν άλλες προτάσεις, ιδέες, παρατηρήσεις, είμαι στη διάθεση σας. Αν
κάποιος ενδιαφέρεται να εμπλακεί ενεργά στο migration, ας επικοινωνήσει
μαζί μου προσωπικά. Αν θέλετε να γράψετε κάποιο άρθρο και χρειάζεστε
διευκρινήσεις, πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω.

Ευχαριστώ,

Μιχάλης Ιατρού