Deyterh mera IGF

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Oct 31 20:27:03 EET 2006

Gyrw stis 10:30 poy eftasa sthn kentrikh aithousa brhka ton Antwnh to
Xristofidh (grabatarismeno parakalw!) na parakoloythei sobara to arxiko
session me thema "openness". Sto panel htan kai o "Creative Commons"
Joichi Ito

http://joi.ito.com/archives/2006/11/01/chinese_does_not_block_content.html

Arketes bhxtoyles gia to thema me ta blogs, me ton ypoyrgo epikrateias
poy syntonize to panel na dhlwnei agnoia toy thematos alla taytoxrona na
antapodidei tis bhxtoyles me alles toy styl "nai alla ta blogs
diaspeiroyn pseydeis eidhseis"

De moy emeinan kai polla apo to prw'i'no session ektos apo thn parembash
toy Antwnh "lete boyrdes, den asxoleiste me thn oysia" ligo prin fygei
biastika. Ton phre kai h kamera! ;-)

Afoy phgame gia faghto me to Richard kata tis 1:30 poy teleiwse to
prw'i'no session, xwrisame me emena na parakoloythw to kentriko session
"security" kai to Richard na gyrnaei sta workshops (de thymamai twra
toys titloys)

Meta3y twn omilhtwn sto panel ki enas Ellhnas ekproswpos ths Symantec
poy monopwlhse arketa th syzhthsh. O diaxeirisths ths syzhthshs, enas
typakos apo to Economist, poly dynatos sthn koybenta eri3e mia poly
"probokatorikh" erwthsh: "oloi 3eroyme oti h Wikipedia einai
kataplhktikh kai einai open-source. Mhpws h lysh sto security einai to
open-source?". E, o prwtos poy espeyse n' apanthsei htan o ths Symantec
legontas oti 47 security fixes xreiasthkan gia opensource browsers anti
17 gia ton kleisto. kai prin prolabw na toy xwthw, kati toy eipe o
moderator (poy exasa giati prospathoysa na bgalw fwtografies apo thn
othonh me thn apomagnhtofwnhsh sta de3ia twn omilhtwn) kai kapws ta phre
pisw.

Epesan kapoia themata: asfaleia apenanti sthn anwnymia, eidikh "adeia
odhghshs" poy pistopoiei elaxistes gnwseis gia xrhsh toy Internet

Pali thn pesane ston Kinezo: "ma eseis eiste spammers" (alitheia, apo
pote to spam thewreite thema security den katalaba) kai o Kinezos
antapantoyse "synergazomaste me oloys, ki exoyme kleisei polloys me ioys
kai spam"

Syntoma th' anoi3w ena wiki sto portal mas gia na prospathisoyme na
etoimasoyme ena statement - parakalw na syneisferete

http://www.intgovforum.org/athens_outline.htm

"Participants can submit a recorded five minute statement that will be
made available on the IGF Web site and also broadcast at the venue on in
a loop on three plasma screens for participants to hear. Those who are
interested are encouraged to provide these statements both in video
(specification: DVD format .vob files (region 2) or .wmv format (384x288
resolution for streaming) ) and in written document form."

Ayta ta oliga gia shmera, ayrio den borw na paw to prwi