IGF sthn Athina twra

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Oct 30 13:18:28 EET 2006

On Mon, 30 Oct 2006, Spiros Bolis wrote:

> lene. To paixnidi tha ginei ayrio kai methayrio sta 3 (!) parallhla
> workshops
poy opws katalabainete akoma ki egw (!) den borw na ginw perissotera apo
ena kommatia opote elate! an baretheite exei wireless

xontro paixnidi paizetai me to DNS kai th arnhsh twn amerikanwnna dwsoyn
prosbah stoys root nameservers. o aigyptios ypoyrgos poy sxetizetai me
thn texnologia anefere pws h afrikh exei sthsei mirror twn root
nameservers, anafora apo thn eyrwpaia epitropo sta IDNs

anafora sto laptop twn $100 apo ton prwthypoyrgo (logika epikeitai
xontrh xrhmatodothsh)

thermo xeirokrothma sto baba toy TCP/IP sybathitiko (mallon) k. Cerf

teleytaia ommilia prin to faghto apo ton Bob Kahn (me gelaei h mnhmh moy
'h 3erei apo DNS?)

telos prw'i'nhs synedrias, bataria sto laptop giok, borw na diabasw mono
greeklish apo to ftwxo moy jornada poy denexeispithamh xwroy h mnhmh gia
ellhnikes grammatoseires