Re: RFC: σχετικά με τις διαδικασίες προμήθειας λογισμικού και το ΕΛ/ΛΑΚ στο Ελληνικό Δημόσιο

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Oct 23 13:36:04 EEST 2006

Την 23/10/2006, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> έγραψε:

> To mono poy borw na syneisferw ayth th stigmh kathws den prokamw na dw
> to keimeno twra einai pws extes kathws ekleine h Comdex ki ekana mia
> bolta sta periptera, dexthka parapona apo etaireia poy asxoleitai me
> eleythero logismo oti apokleisthke apo diagwnismoys dhmosioy.

ρώτησε τους και αν ο λόγος που αποκλείστηκαν έχει να κάνει με το
γεγονός ότι προσέφεραν ΕΛ/ΛΑΚ ας μοιραστούν την εμπειρία τους και ας
μας πουν και τις σκέψεις τους
Ένα απτό παράδειγμα για καλό θα είναι

> Mhpws na kanonizame kamia synanthsh sto Edra? Nike, se kobw gia
> syntonisth ths sxetikhs omadas (alla de tha to kanoyme san thn allh
> fora, tha se tre3oyme kanonika ;-) )

όσο μπορώ παιδιά - Η μόνη ελπίδα να με τρέξετε πραγματικά είναι να
βρεθεί κάποιος απο εσάς γείτονας και να κρατάει τα παιδιά όποτε
χρειάζεται :-P

Συνάντηση στην έδρα δεν αποκλείεται αλλά δεν ξέρω πως θα μπορούσα να
τα καταφέρω (μετά το 1995 περίπου έχω πολύ πιεστικό ωράριο :-). Οπότε
ότι γίνεται από email - τηλέφωνο είναι για καλό. Δώστε μου όμως εσείς
και πιθανές ώρες/μέρες για συνάντηση και ο θεός βοηθός