[I18NGR] eley9era fonts

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Wed Oct 4 01:15:51 EEST 2006

On 03 Οκτ 2006, at 9:25 ΜΜ, Konstantinos Margaritis wrote:

> Nitpicking, to 3erw, alla 8a prepei to zipball (zip? giati oxi eva
> paradosiako tarball? :-P) va periexei ta full distributed forms twv
> fonts, me ta license klp klp. Dev exw dei to tarball, opote pi8avov

Fysika kai exei to licence.
To zip exei to elaxisto dynato ari9mo apo arxeia, wste na epitrepetai
h dianomh, alla ta licences ta exei.

Gia mena basiko einai na mazeytoyn se prwth fash, se katastash poy na
epitrepetai h dianomh toys.

Se deyterh (kai shmantikoterh) na doyme poies apo aytes DEN einai
akoma stis dianomes, wste na mpoyn (eytyxws liges mono).
Isws kai na kataskeyastei ena virtual paketo a la debian, me onoma
kati san ttf-greek

> va ta exeis ndn balei kai va mnv ta eida, alla edw pou eimai -me aplo
> modem- dev exw tnv upomovn tou download kai blepovtas to ls -l
> output...
> Apla va mnv 3exviwmaste :-P

Kalytera na masas tote para na milas :P

> Kata ta alla, 3exases ta avifonts :-P

Den ta 3exasa, den einai akoma etoima. Ayta poy ebala einai etoima
pros "diakinhsh".
Mporei na mh toy fainetai, alla htan mia epiponh diadikasia. Den
arkoyse na tis katebasw, alla kai na sigoyrepsw pws yposthrizoyn
swsta ta ellhnika. Yphrxan kai alles poy "kai kala" ta yposthrizan,
alla dystyxws elleipan ta misa grammata - aytes profanws tis aperripsa.

> Episns sumfwvw oti ta deja vu eivai isws n kalutern protasn autn tn
> stigmn,
> mazi me tnv gentium.

De me apasxolei ti einai "pio omorfo" 'h ti "9a einai default".

Me apasxolei na exoyme epiloges.
Pleon exei perasei ( anepistrepti; ) h epoxh poy legame "axxxx
na'xame mia free grammatoseira..."
Twra 9eloyme epiloges otan 9a grafoyme keimena sto OOo.

PS: ZIP giati to zip mporw na to ftia3w me de3i click. Epipleon isws
akoygetai o3ymwro, alla den mporw sthn paroysa fash na ta dokimasw se
Linux. H monh "dokimh" poy ta ekana einai na dw pws fainontai sto
fontforge.

> Kwstas
>
> PS. Metraw tis meres va parw tis adeies, stis 14/11 apoluomai :-D

Ante me to kalo!!!
Packaging gia debian (oses leipoyn) mporeis na kaneis esy;
(eidika tis GFS)