hellug wiki

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jul 13 16:21:37 EEST 2006

Παρεμπιπτόντως, εγώ εδώ και καιρό θέλω να γράψω/ξεκινήσω ένα advanced
users's guide to internationalizing.  Όπου να εξηγήσω από πάνω μέχρι
κάτω σε τι διαφέρει το xkb layout από το xkb group.  Ακροατήριο:
αφενός οι προχωρημένοι χρήστες που θέλουν να ρυθμίσουν/καστομάρουν
κατάλληλα το σύστημά τους, και αφετέρου οι developers που ετοιμάζουν
distributions και πρέπει να δώσουν έτοιμες λύσεις στον τελικό χρήστη,
απλές, σαν αυτές που δίνουν τα windows και το macosx.  Και βέβαια θα
θελήσω να το βάλω κάπου, π.χ. σε κανένα wiki, αν έχουμε.

--
Antonis Christofides
+30-2107722840 (work)