hellug wiki

Balaskas Evaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Thu Jul 13 14:14:28 EEST 2006

Ζητώ ταπεινά συγνώμη για τα ????????
επαναλαμβάνω.

Χωρίς να θέλω να δημιουργήσω κανένα flame, παραθέτω μόνο μία ιδέα.

Την κυριακή να συζητήσουμε (εάν έχει καθόλου ενδιαφέρον),
την δημιουργία (ή όχι) ενός wiki στο οποίο θα συμπεριλάβουμε
την γνώση από τους linux-άδες μέλη & φίλους του συλλόγου,
με την προσθήκη του στο hellug.gr (ή όχι).

Οι λίστες μέχρι στιγμής βοηθάνε αρκετά (λόγω της άμεσης απάντησης
κυρίως - αλλά και λόγω τεχνογνωσίας), αλλά δυσκολεύουν (πιστεύω εγώ)
την ανεύρεση παλαιότερης πληροφορίας - γνώσεις. Για αυτό (και για
να μην αρχίσουμε flame εάν ή γιατί να βάλουμε ή να μην βάλουμε),
το προτείνω ως θέμα για την κυριακή.

Μπαλάσκας Ευάγγελος