PGP keysigning party @ hellug summer party 06

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Jul 11 15:54:19 EEST 2006

Εκτός από το κυρίως γεγονός, όσοι ενδιαφέρονται να μαζέψουν υπογραφές για
τα κλειδιά τους μπορούν να ετοιμαστούν κατάλληλα!

Για να συντομευθεί η διαδικασία μπορώ εγώ να μαζέψω τα fingerprints των
κλειδιών πριν την εκδήλωση (ας πούμε μέχρι και την Πέμπτη στις 23:59 ώρα
Ελλάδας-GMT+2) και να τα διανείμω σε ένα αρχείο ώστε να επιβεβαιώσουν
όλοι με την άνεσή μας από το σπίτι μας οτι δεν υπήρξε αλλοίωση του κλειδιού
μας και φυσικά να μην έχουμε να ανταλλάξουμε πολλά μικρά χαρτάκια επι τόπου
παρά μόνο το md5 και sha1 sum του αρχείου.

Προφανώς και μπορεί κάποιος να εμφανιστεί εκεί με το χαρτάκι του και τις
ταυτότητές του χωρίς να μου στείλει τίποτα από πριν απλά δε διευκολύνεται
πολύ η διαδικασία

Οι περσινές οδηγίες ισχύουν:

http://lists.hellug.gr/pipermail/public/2005/007268.html

αν κάποιος έχει απορίες είμαι στη διάθεσή του.

Υπενθυμίζω πως η διαδικασία γίνεται  αποκλειστικά και μόνο από τον
κάτοχο του κλειδιού (δεν γίνεται ηλεκτρονικά ή με αντιπρόσωπο) και
φυσικά τα κλειδιά πρέπει να περιέχουν *οπωσδήποτε* το ονοματεπώνυμο
του κατόχου (αυτό δηλαδή που γράφει η ταυτότητα, το δίπλωμα οδήγησης και
το διαβατήριο). Για τα -προαιρετικά - παρατσούκλια υπάρχει ειδικό πεδίο.