mini-synanthsh hellug sysadms kai loipwn kalofagadwn @ Mandrake

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Jul 6 15:41:54 EEST 2006

Λίγο η ενημέρωση των νέων διαχειριστών του Συλλόγου, λίγο το ότι έχουμε
καιρό να κανονίσουμε κάτι σε φαγητό (μην ξεχνάτε το Τεταρτιάτικο!), λίγο
το ότι χαλάρωσαν (;) τα πανεπιστήμια, είπαμε να μαζευτούμε την Παρασκευή
7/7 (αύριο) στην πλατεία της Καισαριανής στην ψησταριά "Το Μανδράκι"
(a.k.a. Mandrake) και ώρα 21:00 (9μμ)

Πρόσβαση:
Λεωφορείο 224 (και 223), στάση "Παναγίτσα", με το που θα κατεβείτε
βλέπετε τα τραπέζια

http://www.oasa.gr/index.asp?asp=routes/bus_stop.asp&route_id=+224&rvariant_id=1&medium=0

Με αυτοκίνητο εξίσου εύκολα, η πλατεία είναι επί της Εθνικής Αντιστάσεως
(ο κεντρικός δρόμος που διασχίζει την Καισαριανή) για θέση στάθμευσης
δεν υπόσχομαι οτι θα βρεθεί εύκολα.

Αν χρειαστείτε βοήθεια, επικοινωνήστε μαζί μου με κάποιο τρόπο (μέχρι
και τις τουλάχιστον 19:00 θα έχω πρόσβαση στα e-mail μου)

Υ.Γ. η ανακοίνωση είναι της τελευταίας στιγμής γιατί αφενός είναι πιο
πολύ συνάντηση εργασίας (βλ. sysadms) αλλά δεν αποκλείονται και απλοί
καλοφαγάδες και αφετέρου έχουμε κανονίσει παρτάκι του Συλλόγου την
παράλλη Κυριακή 18/7! Λεπτομέρειες μόλις έχουμε το τελικό ΟΚ για το χώρο