farkadona news! (fwd)

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Jul 4 14:21:12 EEST 2006

Kai nai, exoyme ena fytwrio Linuxadwn sth Farkadwna!

To ergasthrio poy sththike ekei me apelpistika arga mhxanhmata (486 at 100
kai kapoia P1 me ISA kartes diktyoy) trexei mia xara (LTSP) kai fainetai
pws mazeyei th neolaia

Sthn teleytaia episkepsh prin apo kamia bdomada (Proedros + Eforos)
eginan kapoies epafes me toys topikoys asyrmatoys kai syntoma tha exoyme
karpoys.