linux counter poll: prepei prostithentai LUG me "kleista" URLs?

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Fri Jun 16 01:49:01 EEST 2006

On Thursday 15 June 2006 13:05, Spiros Bolis wrote:
> Na prostithentai "kleista" URL sto linux counter me thn katallhlh
> yposhmeiwsh kai thn apopoihsh eythynwn (px. xreiazetai eggrafh, borei
> na exei mesa boyrdes)
>
> Epomenos?

Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί.

Ξαφνικά ξεχάσαμε τους λόγους για τους οποίους φτιάξαμε και εμείς κλειστή
λίστα ?

Θα μου πείς, ναι, εμείς έχουμε υποδομή, δικές μας λίστες και όσες
ανοικτές/public λίστες θέλουμε. Αλλά για σκέψου άλλα LUGs πιο φτωχά που
πρέπει να ξεκινήσουν από το μηδέν, αναγκαστικά με mailing lists από το
Google κλπ κλπ κλπ.

Γιατί να μπαίνει υποσημείωση ? Ρατσισμός ? LUGs είναι κι αυτά. Το
linuxcounter καταμετρά, δεν του φόρτωσε κανείς ευθύνες για να τις
αποποιηθεί.

Και εξάλλου, κι εμείς λέμε ότι είμαστε LUG, μας έχει το linuxcounter και
έχουμε ένα κάρο ανοιχτές λίστες που γράφουμε στα ελληνικά. Έκανε κανείς
έλεγχο ότι αυτά που υπάρχουν στις ανοιχτές λίστες μας δεν είναι
μπούρδες ?

Το ίδιο ισχύει για ένα π.χ. Νορβηγικό LUG που φτιάχνει mailing list στο
google και επειδή έτσι γουστάρει, την κάνει private. Πού το πρόβλημα ?

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)