Symmetoxh Hellug se workshop gia epanapatrismenoys sth Farkadwna

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sat May 27 00:38:54 EEST 2006

On Fri, 26 May 2006, Alexios Zavras wrote:

> [...]
>
> Tha toys proteina na erthoyn se epafh me to Dhmo Larisas
> poy dinei dwrean asyrmato internet se oloys toys dhmotes toy,
> kai na doyn mhpws mporoyn na enwthoyn me ekei.
> (Nai, h Farkadwna einai sto Nomo Trikalwn,
> alla pros th meria ths Larisas).

Ennoeis to dhmo Trikkaiwn (e-trikala). Hdh to skefthka kai toys to eipa
kaio ta paidia to epsa3an kai brhkan mia akrh. Malista moy esteilan
to thlefwno toy grafeioy toy ypeythynoy gia na milhsoyme texnika kai mia
apo tis enallaktikes epeidh sth Farkadwna exei mono ISDN einai akribws
ayto: me 2-3 hops na ftasei ena a3ioprepes (opws to xarakthrisa)
eyryzwniko ths ta3hs twn 200-500 kbps apo kapoy poy exei hdh ('h
telospantwn apo ekei poy ftanei to DSLAM 'h opws to lene)

Alla ayto einai pio poly twn asyrmatwn (oxi oti emeis den 3eroyme 'h de
tha boithisoyme) xwrafi. Emeis theloyme basikh ekpaideysh sth xrhsh H/Y
kai sthsimo toy lab

Y.G. mias kai milame gia Dhmoys kai epeidh epikeintai dhotikes ekloges
anaferw xwris na borw na pw perissotera pws mas exei plhsiasei kapoia
parata3h me skopo na thn enhmerwsoyme gia to eleythero logismiko, ta
anoixta protypa k.o.k Perissoteres leptomereies otan exoyme kati
xeiropiasto. Fainetai pws oi koinotarxes kai oi dhmarxoi to paleyoyn
(asxeta an ta kinhtra toys exoyn na kanoyn me epixorhghseis kai sia ;-) )