Hellug Linux !!!

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon May 8 16:19:11 EEST 2006

On Mon, 8 May 2006, Thanos Kyritsis wrote:

> On Monday 08 May 2006 01:36, Fanis Dokianakis wrote:
> > lol
[..]
> no lol at all.
>
> Food for though. [..]

(nai, akoloythei h gnwsth gkrinia "peri syllogoy")

An htan na skeftw pantws kati ap' olh ayth thn istoria, ayto tha htan h
symmetoxh twn melwn toy Syllogoy. An den htan oi ligoi (katw apo 5!) poy
phran ep' wmoy _*olh*_ thn ekdhlwsh (apo epikoinwnies-diakanonismoys,
sthsimo PCiwn kai servers, kalwdia kai diktya, koybalhma, 3enyxtia kai
prw'i'na 3ypnhmata - kai pali oxi oloi apo toys <5 - k.o.k.), tha
phgainan ola sto foynto!
(xwria poy tha hmaste ektethimenoi kai stoys diorganwtes OI OPOIOI
EMEINAN APOLYTWS EYXARISTHMENOI apo th diorganwsh mas)

Genika tha boroysame kalytera. Ti tha pei "tha boroysame"? Texnikes
mikroleptomereies poy oi perissoteres lythikan epi topoy me proswpikh
epembash twn pareyriskomenwn.

Telos ena "bravo" kai sta dika mas paidia poy etre3an (leptomereies
epishmws apo to Grammatea mas) kai sta paidia toy AWMN gia th doyleia
kai th synergasia toys. As shmeiwthei oti gia tis prwtes meres
leitoyrgias ths ekdhlwshs, h misthwmenh grammh htan "kapoy sto dromo"
kai olo to Internet gia thn e3yphrethsh ths ekdhlwshs parexotan mesw
toy AWMN!

Kai tis sxetikes eggrafes sto forum toys:

http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?t=19176

> Την επόμενη φορά στις αφίσες (ή στο desktop logo) ας
> μην έχει μόνο τα αρχικά (κανείς εξάλλου δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει
> τι σημαίνουν), αλλά και όλες τις λέξεις.

Ayto nomizw pws to 3ekatharise o Fanhs. Ektos apo ta arxika eixe kai
olografws th firma mas kathws kai otan anoigan oi browsers phgainan sthn
prwth selida mas (sta Ellhnika bebaiws-bebaiws!). An aytos poy egrapse
gia th dianomh "hellug" ekane ton kopo na diabasei ligo to logo, de tha
egrafe ayto poy egrafe. Oxi oti me peirazei, antitheta! Enas Ellhnas
politikos elege oti den ton peirazei o,ti kai na grafoyn oi
dhmosiografoi gi' ayton arkei na grafoyn to onoma toy swsta ;-)