[Open-source] DebConf7 στην Ελλάδα;

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at grnet.gr
Sat Apr 15 12:33:06 EEST 2006

Konstantinos Margaritis wrote:
> 2007! Το 2009 δεν το δέχομαι :-)
> Σοβαρά τώρα, καταλαβαίνω ότι γενικά υπάρχει σκεπτικισμός και ίσως
> κάποια απροθυμία προκειμένου να γίνει κάτι σωστό εξαρχής και να μην
> υπάρχουν προβλήματα στην εξέλιξή της διοργάνωσης. Αλλά μέχρι τώρα

Ίσα ίσα, υπάρχει σκεπτικισμός προκειμένου αν γίνει κάτι, να γίνει σωστά
εξ'αρχής και να μην υπάρξουν προβλήματα στην εξέλιξη της διοργάνωσης.

> ακούω λόγους για να ΜΗΝ το κάνουμε και μόνο ελάχιστες προτάσεις για
> το ΠΟΥ και ΠΟΤΕ και ΠΩΣ να το κάνουμε, τα οποία είναι και αυτά που

Το "που" είναι δικό σας θέμα (των ανθρώπων που θα το οργανώσετε). Το "πως"
γεμίζει ένα βιβλίο και είμαι βέβαιος ότι η σταθερή οργανωτική επιτροπή θα
το ξέρει καλύτερα από όλους. Η κουβέντα αυτή τη στιγμή γίνεται γύρω από το
"πότε".

> με/μας ενδιαφέρουν άλλωστε. Τα σχόλια που μου είπες χρηματοδότηση της
> ΕΕ ήταν πολύ χρήσιμα, γιατί μου είπες ότι ΓΙΝΕΤΑΙ απλά γίνεται
> δύσκολα και με πολύ γραφειοκρατία. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω
> είναι να κάνω μια-δυο ερωτήσεις για το αν αξίζει τον κόπο να
> προσπαθήσουμε. Δηλ. αν π.χ. μπορέσουμε με κονδύλια της ΕΕ να
> εξασφαλίσουμε ΔΩΡΕΑΝ μετάβαση για ΟΛΟΥΣ τους συμμετέχοντες και όχι
> μόνο για ένα ποσοστό όπως γίνεται συνήθως τότε ΝΑΙ μάλλον, αξίζει τον
> κόπο. Από την άλλη ίσως να είναι πιο εύκολο να ψάξουμε για
> περισσότερους ιδιωτικούς χορηγούς.

Η συμβουλή μου είναι να πάτε για περισσότερους ιδιωτικούς χορηγούς. Δεν
μπορώ να φανταστώ αρκετά ισχυρό επιχείρημα για να χρηματοδοτήσει η ΕΕ τα
αεροπορικά κάποιων ανθρώπων... Φοβάμαι ότι θα χάσετε χρόνο & ενέργεια
χωρίς αποτέλεσμα.

  Κώστας