Re: [Open-source] DebConf7 στην Ελλάδα;

J.Stellas istel at tee.gr
Thu Apr 13 10:43:50 EEST 2006

----- Original Message -----
From: "Faidon Liambotis" <faidon at cube.gr>
To: "open-source" <open-source at grnet.gr>
Cc: <public at lists.hellug.gr>; <debian-l10n-greek at lists.debian.org>
Sent: Tuesday, April 11, 2006 1:15 AM
Subject: Re: [Open-source] DebConf7 στην Ελλάδα;

> Δυστυχώς, απότι φαίνεται δεν υπάρχει. Το πλησιέστερο που έχουμε σε κάτι
> τέτοιο είναι το HELLUG αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ικανό να φέρει σε
> πέρας μια τέτοια αποστολή -- χώρια κάποια προσωπικά "θέματα" (και
> στολίδια για το debian.gr) που έχω ακούσει κατά καιρούς.

Η Ένωση Xρηστών και Φίλων Linux Ελλάδας (HEL.L.U.G.), εκτιμώντας το έργο και
την προσπάθεια της διεθνούς κοινότητας Debian για την ανάπτυξη ελεύθερου
λογισμικού, θα μπορούσε να συζητήσει τη διοργάνωση ενός Debian Conference,
αν θα δεχόταν πρόταση αρμοδίως για μια τέτοια εκδήλωση.

Βεβαίως θα έπρεπε να έχει αρκετό διαθέσιμο χρόνο για να βοηθήσει, στα
πλαίσια των δυνατοτήτων του, με οργανωμένο τρόπο, στην αποτελεσματική
οργάνωση ενός τέτοιου συνεδρίου, κάτι που μένει να εξεταστεί.
Για το Δ.Σ.
Στέλλας Ιακ.
Γραμματέας Hellug