[Open-source] DebConf7 στην Ελλάδα;

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Tue Apr 11 10:41:46 EEST 2006

On Τρίτη 11 Απρίλιος 2006 01:15, Faidon Liambotis wrote:
> Καταρχάς θεωρώ φοβερά τραβηγμένο το νούμερο. Δεν καταλαβαίνω
> άλλωστε από ποια δεδομένα προκύπτει ο διπλασιασμός. Είχαμε
> τριπλασιασμό από το DC 1->5 και το 5->6 έχει 85 άτομα αύξηση.
> Νομίζω πως μια εκτίμηση των 400 ατόμων (το πολύ 500).
> Ας μην ξεφεύγουμε και ψάχνουμε μέρος για 2000 άτομα, δεν υπάρχει
> τέτοια περίπτωση.

ακριβώς έτσι είναι. Η σκέψεις για το μέλλον σε περίπτωση που το DC
μεγαλώνει υπερβολικά σε μέγεθος είναι να "σπάσει" ανά ήπειρο, δηλ.
DC.eu, DC.asia, DC.America, κλπ. Αλλά είναι δύσκολο να διοργανωθεί
ένα MegaDC με 2000 άτομα, εκτός αν βρεθεί κανένας μεγάλος σπόνσορας
που να τα "σκάσει" χοντρά....

> Δυστυχώς, απότι φαίνεται δεν υπάρχει. Το πλησιέστερο που έχουμε σε
> κάτι τέτοιο είναι το HELLUG αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ικανό να
> φέρει σε πέρας μια τέτοια αποστολή -- χώρια κάποια προσωπικά
> "θέματα" (και στολίδια για το debian.gr) που έχω ακούσει κατά
> καιρούς.

δεν έχω ιδέα σε ποια στολίδια αναφέρεσαι, γιατί στο αυτί μου δεν έχει
φτάσει τίποτε, είμαι βέβαια και στην κοσμάρα μου από ότι φαίνεται...
Εν πάσει περιπτώσει, το συγκεκριμένο θέμα θα αντιμετωπιστεί με το που
απολυθώ, δεν θέλω να αναφερθώ παραπάνω την παρούσα στιγμή. Αν βρεθεί
κάποιος φορέας, έχει καλώς, αν όχι, δε θα χάσουμε το DC για κάτι τόσο
χαζό.

> Τέλος, να ξαναπώ αυτό που έχει πει και στο παρελθόν ο Κώστας: μην
> έχετε στο μυαλό σας το συνέδριο ως ένα κλασικό πατροπαράδοτο
> συνέδριο. Σκεφτείτε το πιο πολύ σαν "hackfest". Πέρυσι στο Ελσίνκι
> να φανταστείτε έμεναν στα δίκλινα της εστίας του HUT πέντε-πέντε με
> sleeping bags και ξενυχτούσαν μέχρι το πρωί hackεύοντας :)
> That being said, θα προτιμούσα να αποφύγουμε λύσεις camping και να
> έχουμε ένα σοβαρό accomodation.

με το Θοδωρή κοιμόμασταν σε υπνόσακους στο υπόγειο του κτιρίου -όταν
κοιμόμασταν...- το hacking ήταν συνεχές και με τη μεγαλύτερη διάρκεια
της μέρας εκεί πάνω έφτανε 2 το βράδυ και νομίζαμε ότι ήταν 8 το
απόγευμα... :-)