Syndromes + melh (Re: SANE conference)

Alexios Zavras zvr+hellug at zvr.gr
Fri Apr 7 11:45:26 EEST 2006

Spiros Bolis wrote [edited]:
> On Fri, 7 Apr 2006, Thanos Kyritsis wrote:
> > Ας γραφτούνε 300 μέλη που θέλουν να γλιτώσουν λεφτά.
> To na bgoyme kai na diafhmisoyme pantws "elate s' emas kai epeidh mas
> goystarei o chair toy SANE tha sas kanei ekptwsh" akoygetai toylaxiston
> san "me 3ena kolyba khdeia" asxeta an o Ale3hs einai melos ;-)

Kala, an graftoyn 300 Ellhnes sto SANE,
tha yparxei problhma kai sto Delft na xwresoyne...
kai gia na ginei kati tetoio, shmainei oti
tha exei allaksei toso poly to topio sthn Ellada,
poy den tha exw problhma na plhrwnw egw
tis syndromes toys sto Hellug kai na toys fernw
me limoyzina enan-enan na pshfizei opote xreiazetai.

--
-- zvr --