Re: Νέος δικτυακός τόπος του HELLUG

J.Stellas istel at tee.gr
Sat Mar 25 23:44:05 EET 2006

----- Original Message -----
From: "Fanis Dokianakis" <madf at hellug.gr>
To: <public at lists.hellug.gr>
Sent: Saturday, March 25, 2006 10:42 PM
Subject: Re: Νέος δικτυακός τόπος του HELLUG

> Καλή δουλειά,
> αλλά οι γραμματοσειρές στα κουμπιά και σε ορισμένους πίνακες είναι
> υπερβολικά μικρές. Γενικά είναι μικρές οι γραμματοσειρές (όπως και το
> παλιό site).

Πράγματι θα ήθελα να επιβραβεύσω την προσπάθεια αναβάθμισης του site που για
μένα είναι ενα δείγμα της γενικότερης ανησυχίας του Συλλογου για βελτιώσεις.
Με την σειρά μου ας κάνω μερικές περατηρήσεις.
1.  Το στρογγυλό λογοτυπο θα πρέπει να είναι πιό μεγάλο (~ διπλάσιο) και οι
"πατούσες" ισομεγέθεις και συμμετρικά τοποθετημένες γύρω του (και ας έχουν
μικρότερο μέγεθος)
2. Εκτιμώ οτι οι γραμματοσειρές και το μέγεθός του είναι ικανοποιητικά.
3. Η περιοχή του login θα πρέπει να γίνει λίγο μικρότερη (1/3 της σημερινής)
και το "Forgot your password?" με πολύ μικρά γράμματα (1/2 απο τα τρέχοντα -
για να έχει το χαρακτήρα του "βοηθητικού"), έτσι ώστε απο κάτω να χωρέσει το
ημερολόγιο (που θεωρώ πολύ σημαντικό να είναι "ψηλά" στην σελίδα για να
"φαίνεται αμέσως").
4. Το ανω αριστερό κεντρικό λογότυπο να μικρίνει αναλογικά μέχρι του ακρου
του tag "members".
Καλή συνέχεια.
jacob