ellak-dimosia doikisi

Serafeim Zanikolas serzan at hellug.gr
Wed Mar 22 14:19:56 EET 2006

Γεια χαρα!

Στις Saturday 18 March 2006 11:25, ο/η Vasilis Vlachos έγραψε:
> Γεια σας,
> Είμαι σε μια ομάδα  η οποία εξετάζει την δυνατότητα χρήσης  του
> λογισμικού ανοιχτού κώδικα / ελεύθερου λογισμικού από τον ευρύτερο
> δημόσιο τομέα. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω εάν μπορείτε να μου στείλετε
> κάποια σχετική βιβλιογραφία αν διαθέτετε. Ενδιαφέρομαι για κείμενα
> πολιτικού περιεχομένου, αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, άλλων κρατών
> κλπ. Αν έχετε κάτι σχετικό θα με βοηθούσατε πολύ.

Υπαρχει το "European Interoperability Framework for pan-European eGovernment
Services" - αποσπασματα και σχολιασμος:http://bluebits.gr/blog/?p=12

και η αποφαση της πολιτειας της Massachusetts για χρηση ανοικτων προτυπων -
αποσπασματα και σχολιασμος: http://bluebits.gr/blog/?p=25

Υπαρχουν πολλες αποφασεις/συστασεις, μεταξυ αλλων απο ΟΗΕ, Γαλλια, και αρκετες
χωρες στην Ασια. Δες επισης το http://www.iosn.net/government/

--
Τα δικαιώματα του πολίτη στον ψηφιακό κόσμο
http://manifesto.digitalrights.gr