Taktiko ebdomadiaio anoigma toy Ergasthrioy kathe Tetarth apogeyma

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Wed Mar 22 10:33:21 EET 2006

(kapoia stigmh to quote tha ftasei na ginei poly bathy etsi opws paw!)

On Wed, 15 Mar 2006, Spiros Bolis wrote:

> On Tue, 7 Mar 2006, Spiros Bolis wrote:
>
> > On Tue, 28 Feb 2006, Spiros Bolis wrote:
> >
> > > Akoloythei to kathierwmeno ebdomadiaio spam-aki
> > >
> > >  Kai ayth thn Tetarth to ergasthrio tha einai anoixto gia oloys
> > >  6mm ews 9mm (18:00-21:00). Kafedaki kai tsagaki kerasmena. TO
> > >  katasthma diathetei KAI thlio kai xamomhli (!)
> > >
> > >  Telos, an kapoios thelei na toy katebasw dianomh 'h kati sxetiko,
> > >  as moy steilei mail egkaira kai as exei ta sxetika diskakia mazi
> > >  toy ayrio.
> >
> > Epishs, o kairos zestainei, to katasthma diathetei kai frape.
>
> epeidh oloi ntrepontai ap' oti fainetai (poly ligoi moy exoyn zhthsei
> pragmata) , na pw oti tha exw ta 3 ebdomadiaia unstable (sid) DVDs toy
> Debian, fresko Ubuntu Dapper repository, to live CD kororaa gia epidei3h
> XGL (nai, ayto me ta desktop poy gyrnane gyrw-gyrw)

Anabathmizw twra to Dapper repository sto forhto disko an kapoios thelei
na kanei update, exw ta CDs-DVDs toy Fedora Core 5 (proxtesina?), ta 3
testing DVDs toy Debian kai fysika ta parapanw isxyoyn. An kapoios
thelei kati, prolabainei gia 1-2 writses akoma.

Apo doyleies: exoyme pleon apokleistikh asyrmath syndesh sto Ergasthrio
(BackBone link, den to moirazomaste me alloys) opote anamenetai beltiwsh
ths a3iopistias ths syndeshs alla thelei ligo rythmish gia na doylepsei

Mhn erthete poly arga, exoyme D.S. stis 20:00