Linux Desktop Workshop @ AWMN

undertow undertow at freemail.gr
Sat Mar 11 22:16:59 EET 2006

Ευχαριστώ πάρα πολύ εκ μέρους όλων, όσους όσους βοήθησαν με τον ένα ή
τον άλλο τρόπο για να γίνει αυτό το Fest.
Παρά τα κάποια λάθη (κυρίως οργάνωσης) πιστεύω πως όλοι οι
παρευρισκόμενοι θα συμφωνήσουν πως το αποτέλεσμα ήταν σε κάθε περίπτωση
θετικό.
Λιγότερο ή περισσότερο όλοι οι συμμετέχοντες κάτι κέρδισαν, και το
ενδιαφέρον όλων για το linux μεγάλωσε και "δικαιώθηκε"!

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ανοχή και για την παροχή του χώρου και
των εγκαταστάσεων, αλλά κυρίως για την υποστήριξη και τη συμμετοχή.
Ειδικά τα μέλη του Hellug που ήταν στο εργαστήριο από νωρίς το πρωί, και
παρ'όλη την κούραση συνέδραμαν!

Δε θα φλυαρήσω άλλο αλλά θα παραθέσω το πρώτο σχόλιο για την εκδήλωση,
που έγινε στο φόρουμ του AWMN. Πιστεύω πως μετά από αυτό μπορούμε να
είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί πράγματι ο σκοπός επιτεύχθει!!

>     Πολύ καλό τελικά και το workshop αυτό με θέμα το Linux.
>     Μπορεί να μην έγινα ικανός (ακόμα) να σετάρω τον ταρατσοServer μου
>     αλλά σίγουρα πήρα μια πρώτη ιδέα για το τι μπορώ να κάνω με Linux
>     στον server μου. Idea
>     Αν δεν καταφέρω πολλά-πολλά μόνος μου, το πολύ-πολύ να πάρω τον
>     server μου στην Λέσχη του Hellug για επιτόπου... χείρα βοηθείας :)

Καλό βράδυ σε όλους!

Και εις άλλα με υγεία ... και οργάνωση :) :)

φιλικά

Διαλεκτή Βαλσάμου