Apokriatiko (?) happening sth Boylh?

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Feb 13 13:17:44 EET 2006

comzeradd wrote:
>>> ιδέα, νομίζω ότι θα συμφωνήσω με τις
>>> απορίες του Μήτσου.

>> eseis boreite na erthete opws eiste.
>>

> μη στεκόμαστε στις λεπτομέρειες. όποιος θέλει να ντυθεί πιγκουίνος ας ντυθεί οι
> υπόλοιποι κανονικά. σημασία έχει να μαζευτεί κόσμος.
Thn teleytaia fora poy ntysame kapoion pigkouino, to apotelesma htan na
fwtografh8ei agkalitsa me to miso team ths Microsoft sthn Ellada :).
Plaka eixe, alla sthn prokeimenh periptwsh isws na htan skopimotero na
nty8oume BSD diaolakia (bl. Ceren Ercen) :P

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE