Πρόσκληση για λογισμικό

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Fri Jan 6 02:06:53 EET 2006

On Thu, 5 Jan 2006, Kefalas Apostolos wrote:

> Στις Wednesday 04 January 2006 13:55, ο/η istel at tee.gr έγραψε:
> >

> εγώ πάντως δεν κατάλαβα για τί είδους λογισμικό μιλάει η πρόσκληση!!!!

Ανάπτυξη/ προσαρμογή ειδικού εκπαιδευτικού υλικού (λογισμικού, ψηφιακού
υλικού), εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για υποστήριξη του εκπαιδευτικού
έργου στα ΤΕΕ και τα Επαγγελματικά Λύκεια
&
Συντονισμένη εφαρμογή των δικτυακών και υπολογιστικών τεχνολογιών στα
ΤΕΕ και Επαγγελματικά Λύκεια

Akoma bebaia einai sth diadikasia apotypwshs ths katastashs, den zhtane
protaseis gia a3iologhsh