Joomla! demostration

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Mon Oct 10 21:12:04 EEST 2005

On 10/10/05, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:

> A3izei, a3izei, a3izei. Endexomenws na to syndyasoyme kai me to
> (pithano) gyrisma

De diafwnw, an kai gyrisma + koybenta gia to syllogo (siga mh den
ginei) + paroysiash + faghto, xmmm san bary moy akoygetai.
Kai h lysh "trwme kai paroysiazeis" de th briskw ka9oloy 9elktikh,
giati apo thn mia siga mh trwte eseis kai egw milaw  kai apo thn allh
9a ladwsw me 3yggia to pontiki!

> Alitheia kanw lathos 'h Joomla = GPL Mambo? Ti arkibws paixthke?

Oxi, la9os kai ta 2 GPL einai. Apla oi core developers toy Mambo ta
bronth3an kai efygan kai synexizoyn to development me to onoma Joomla!
O logos poy proteinw to ena anti to allo, einai giati afoy ta ebala
kai ta 2 to Joomla eixe 1-2 pragmata poy ta xreiazomoyn kai (gia xazo
logo) den to eixe to mambo.
Apo thn allh akoma einai symbata meta3y toys opote den ti9etai 9ema.

(Aytes EINAI koybentes pantws poy mporoyme na tis kanoyme meta3y tyroy
kai axladioy)