εικονίδιο αποδελτίωσης

Serafeim Zanikolas serzan at hellug.gr
Sun Oct 9 13:18:58 EEST 2005

Γεια χαρά,

Ο Σίμος Ξενιτέλλης προσφέρθηκε να προσθέσει σύνδεσμο στο planet.hellug.gr για
την αποδελτίωση, οπότε ετοίμασα σχετικό εικονίδιο. Το εικονίδιο υπάρχει στη
σελίδα της αποδελτίωσης www.hellug.gr/archive/clipping (και πλέον και στο
planet.hellug.gr). Το εικονίδιο γράφει «Αποδελτίωση ΕΛ/ΛΑΚ» και έχει το σήμα
του hellug. Το σχέδιο δεν είναι το φόρτε μου, αν κάποιος επιθυμεί να
ετοιμάσει κάτι ομορφότερο δεν έχω καμία απολύτως αντίρρηση.

Υποθέτω ότι έχει νόημα να προστεθεί το εικονίδιο στην κατηγορία
αρχειοθήκη/λογότυπα - αν ναι, παρακαλώ ας το προσθέσει όποιος έχει τα
απαιτούμενα δικαιώματα.

-S