Hellug Digest, Vol 28, Issue 24

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Sep 1 00:34:26 EEST 2005

On Wed, 31 Aug 2005, J.Stellas wrote:

> As dosei kapoios liges odhgies gia thn eggrafi (melon!!). Akomh ti eginan oi
> listes? leitoyrgoyn?

H eggrafh melwn pros to paron de ginetai. Logariasmo sto site exoyn mono
to D.S. kai oloi oi diaxeiristes yphresiwn. Opws egrapsa kai sto
prohgoymeno e-mail, menei n' apofasistei an tha exoyn logariasmo mono ta
melh 'h kai alloi mh-melh. H logikh toy neo aytoy portal einai mia:
apokentrwsh. Oso perissoteroi asxoloyntai, toso to kalytero - kai den
yparxoyn dikaiologies "den 3erw HTML", einai ola WYSIWYG

Oi blepseis mas perielambanan kapoio LDAP gia kentriko login (tha eixame
ena password gia oles tis yphresies: web, listes, pshfofories,
members_db ktl.) alla den mas "ekatse" [*] opote tha boleytoyme me to
mhxanismo toy plone (dhladh tha exoyme ena akoma password)

> Tha diakopei h leitoyrgia toys?

OVER MY DEAD BODY! Sobara twra: den htan aytos o skopos ths allaghs stis
listes. Skopos htan n' apokthsei o syllogos ena ergaleio oso pio konta
se synthikes Genikhs SYneleyshs gia na boroyme na leme o,ti theloyme
(enypografa) xwris n' anhsyxoyme oti tha ektethoyme oute na kryboyme ta
misa ap' oti theloyme na poyme. Arkei bebaia na yparxei endiaferon kai
symmetoxh.

> Nomizo oti stis 10/9/05 h ekdilosh ""software freedom day "" sto ergastiri
> tha "afierothei" sth enhmerosi gia to site
> kai oxi se alla (tainies, burn CD,...soyvlaki,bears etc),  mia kai exei
> tooosa "kaloydia"!!

Tha exoyme olh th mera dikh mas, apo to prwi ws to brady ekei tha
eimaste (Ale3h, th diorthwsa th diarkeia, eixes dikio AM-PM lathos htan)
kai eimai diatethimenos na dei3w o,ti 3erw se opoion thelei oses fores
xreiastei. Ta soyblakia tha ginoyn opwsdhpote! ;-)

[*] de brhkame kapoio gnwsth LDAP-a poy na ithele n' asxolithei.