Neo www.hellug.gr

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Wed Aug 31 20:09:15 EEST 2005

On Wed, 31 Aug 2005, Panagiotis Kranidiotis wrote:

> - Se diafora link moy vgazei to akolou8o mynhma
^^^^^^^^^^^^^^

(pairnw tyxaia to mail toy Panagiwth, 3analew einai tyxaio)

a. eytyxws poy eipa "enhmerwste to webmaster": tis texnikes
plhrofories poy exete parakalw NA TIS STELNETE STO WEBMASTER

b. h allagh egine twra giati alliws de tha ginotan pote. An thelete na
to syzhthsoyme, perimenete liges meres na kleisei h lista, na graftoyn
kai osoi tha to paroyn xabari argoporhmenoi kai na ta poyme en ektasei.

g. to site exei diafores dynatothtes. Xrono na exoyme na tis
ekmetaleyomaste. Den einai anagkh na ginoyn ola amesws, siga-siga.

d. se sxesh me to poioi prepei na exoyn logariasmo sto portal yparxoyn 2
antimetwpiseis: oloi osoi theloyn (hellug-mh hellug) kai mono energa melh.
Profanws yparxoyn epixeirhmata kai gia tis dyo idees. Nomizw pws
kalytero einai  na to syzhthsoyme me to paso mas mesa stoys epomenoys
mhnes sth "nea" lista ypo typo genikhs syneleyshs

tha prospathisw na 3anadiabasw mail argotera