Prokyrh3h gia anapty3h portal XWRIS open source

Nikos Papagrigoriou papagr at gmail.com
Fri Aug 26 00:45:21 EEST 2005

On 8/25/05, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:

> Apo to prwti exei 3ekinhsei mia syzhthsh sth lista opensource.
> Exei bgei mia prokyrh3h h opoia leei rhta pws h lush poy tha protathei
> DEN prepei na sthrizetai se open-source. (H grhgorh apanthsh tha htan,
> enta3ei, as sthrizetai se free-software ;-) )

Μου φαίνεται στημένο. Προφανώς υπάρχει κάποιος που δραστηριοποιείται στην
Κρήτη σχετικά με το Open Source (και έχει τις προϋποθέσεις για να κάνει
προσφορά) και θέλουν να τον βγάλουν από τη μέση. Είναι ολοφάνερο ότι μια
λύση βασισμένη σε Open Source θα κοστίσει το πολύ τα μισά χρήματα. Μπορούν
όμως να επιβάλουν έναν τέτοιο αποκλεισμό? Είναι σαν να λένε, θέλουμε
αυτοκίνητα... αλλά δεν θα αξιολογήσουμε την τάδε μάρκα, ακόμη και αν έχει τα
καλύτερα αυτόκινητα σε πιο χαμηλή τιμή... γιατί δεν μας αρέσει το λογότυπο
της εταιρίας. Πάντως, στην προκύρηξη δεν δικαιολογούν τον αποκλεισμό του
Open Source Λογισμικού.

--
Nikos Papagrigoriou <nikos at papagrigoriou.gr>
http://www.papagrigoriou.gr