Re: ÁÍÁÊÏÉÍÙÓÇ: \"Êëåßóéìï\" ëßóôáò HELLUG

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Fri Aug 12 17:58:21 EEST 2005

> ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: "Κλείσιμο" λίστας HELLUG
> HELLUG General Secretary secretary at hellug.gr
> Wed Aug 10 10:04:43 EEST 2005

> προσβάσιμη μόνο στα ενεργά, ταμειακώς εντάξει μέλη του συλλόγου. Αυτό
> γίνεται με σκοπό να μετατραπεί η λίστα σε όργανο του συλλόγου από
> δημόσιο βήμα συζήτησης. Για ανοικτή συζήτηση ανοίγεται νέα λίστα,
> public at news.hellug.gr στην οποία θα μεταφερθούν όλα τα μέλη της παλιάς
> λίστας.
>
> Σύντομα θα αποσταλούν σχετικά ενημερωτικά e-mails προς τα μέλη της
> λίστας και του συλλόγου. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να
> [...]

δεν είδα κάποιο αναλογο μύνημα στην λίστα hellug αλλα μονο στην lgu
και για να κανω κατι και εγω ειπα να το στειλω και εδω προς ενημέρωση

αντε καλες αποκαλύψεις για το ποιος έχασε πόντο απο το καλσον του, ειμαι
σιγουρος οτι η μαμα εταιρια σκιζεται να μαθει τις ακρως ζουμερες λεπτομερειες

α και αμα μπορει ο ταμιας να μου πει ποσα χρωσταω, πρεπει για 2004-2005 να χω
δωσει και να χρωσταω 2005-2006 (νομιζω) (μην μεινουμε στην απεξω τωρα που
θα πεσουν ολες οι κατινιες...)

φχαριστω