HTML - Πρόταση

Κώστας Μπουκουβάλας quantis at hellug.gr
Mon Aug 8 14:00:57 EEST 2005

O/H Nick Apostolakis έγραψε:

>egw pantws thymamai xaraktiristika oti to netiquette leei oti DEN prepei
>na stelnoume se html.
>profanws symfwnw me to netiquette

Άλλα λέει η γιαγιά μου, άλλα ακούν τ' αυτιά μου. Μάλλον δεν υπήρξα
κατανοητός. Πιο συγκεκριμένα. Προτείνω την αντικατάσταση του Pipermail
(Mailman) και χρήση κάποιου προγράμματος όπως το hypermail που θα
ομορφύνει τη λίστα. Διάβαζα προχθές τις λίστες της SuSE
(http://lists.suse.com) και μου φάνηκαν πολύ πιο ανθρώπινες από τις
δικές μας. Στο 2005 ζούμε, όχι στο 1975...