GForge

Thanos Kyritsis djart at hellug.gr
Sun Jul 17 15:57:33 EEST 2005

On Sunday 17 July 2005 15:36, Panayotis Katsaloulis wrote:
> Kalhspera
>
> Eixate pei palia pws 9a sthsete ena systhma GForge sta mhxanakia mas.
> Telika exei perasei xronos apo tote alla den egine tipote;
> Yparxei kinhsh se ayton ton tomea;
> Allwste opws 100 fores exoyme pei, to na exei kaneis hosted projects
> pisteyw pws beltiwnei shmantika thn eikona toy syllogoy.
>
> To 9ymh9hka twra giati 9elw na kanw host ena project diko moy kai
> protimw sto hellug para sto s.f.

Tο Gforge δημιουργεί μεγάλη ανακατωσούρα στο τρέχον σχήμα μας.

Κατ' αρχάς, απαιτεί όλα τα subsystems, όπως ο mailman για τις λίστες των
projects να βρίσκονται στο ίδιο μηχάνημα με αυτό.

Κατά δεύτερον, έχει λίγο "στενά" dependencies, όπως για παράδειγμα
δουλεύει μόνο με postfix και όχι με sendmail, postgres και όχι mysql.

Άρα με λίγα λόγια, το να μπεί σε ένα από τα μηχανήματα Igloo ή Iceberg
είναι αδύνατο, γιατί τρέχουμε sendmail.

Άρα χρειαζόμαστε ένα καινούριο, ξεχωριστό και dedicated μηχάνημα για να
μπεί το GForge και να τρέχει μόνο τις υπηρεσίες του Gforge και τίποτα
άλλο.

Αν έχουμε τα resources, πολύ ευχαρίστως να στηθεί. Κι εγώ συμφωνώ με το
να μπεί επιτέλους ένα project management εργαλείο. Διότι ως Hellug αυτή
τη στιγμή παρέχουμε όλα τα sub-elements που παρέχει και το Sourceforge
(Mailing Lists, php/mysql, CVS, κλπ κλπ), αλλά όχι τα υπόλοιπα
μπιχλιμπίδια (π.χ. Bug Tracker) που ενσωματόνονται κάτω από ένα ενιαίο
content-project management tool.

Από εκεί και πέρα, μήπως υπάρχει κάποιο άλλο εργαλείο σαν το Gforge ?
Δεν έχω βρεί και κανένα άλλο που να είναι τόσο εξελιγμένο και δεν ξέρω
αν το Savannah μου γεμίζει το μάτι.

Επίσης, αν κάποιος είναι διατεθιμένος να βοηθήσει στο στήσιμο ενός
τέτοιου εργαλείου, στη συντήρηση που θα χρειάζεται μετά το στήσιμό του
ή σε τυχόν development για αλλαγές πάνω στο Gforge (ε, πόσο δύσκολο θα
είναι να το patchάρουμε να δουλεύει με sendmail και mysql ?), θα ήταν
πολύ ευπρόσδεκτος γιατί μόνος μου δεν ξέρω αν προλαβαίνω/έχω τη διάθεση
να το αναλάβω. Είναι λίγο θεριό.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?