Party (organwtika)

Thanasis Chrysos chrysos at csd.uoc.gr
Wed Jul 13 22:58:34 EEST 2005

Όσον αφορά το πάρτυ, πήρα την πρωτοβουλία να απευθυνθώ και σε άλλες
συλλογικότητες που έχουν δράση κατά των πατεντών, καθότι νομίζω ότι θα
ήταν καλή ιδέα να γίνει από κοινού - είναι μια καλή αφορμή και για να
γνωριστούμε. Απευθύνθηκα λοιπόν στο Indymedia και στην ΕΠΕ. Ακόμα,
υπάρχει η ομάδα ALIS (ALternative Interpretation System -
www.babels.org/alis) της οργανωτικής επιτοπής για το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό
Φόρουμ στην Αθήνα το 2006, που κινήται στη λογική του "free knowledge",
και θα ενδιαφερόταν να συμμετάσχει.

Υπάρχει ενδιαφέρον από όλους, αλλά αδυναμία να στηρίξουν όσον αφορά τα
οργανωτικά: Είναι δύσκολη περίοδος, και όλοι φεύγουν για διακοπές.

Άρα,νομίζω υπάρχουν δυο δυνατότητες: 1) το οργανώνουμε(= οργανώνετε,
καθότι και εγώ θα λείπω :(  ) για όσους μαζευτούν    2) το αναβάλλουμε
για Σεπτέμβρη, και επιδιώκουμε συν-διοργάνωση και με τις άλλες
συλλογικότητες.

Τα παραπάνω υπ' όψιν της defacto οργανωτικής επιτροπής ενόψει της
αυριανής συνεδρίασης στο Εργαστήρι.

Θανάσης