http://epatents.hellug.gr/ - UP with new spam filters (fwd)

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Wed Jul 13 16:21:13 EEST 2005

gia osoys de blepoyn thn lista epatents

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 13 Jul 2005 15:59:12 +0300
From: Dimitris Glezos <dimitris at glezos.com>
To: epatents <epatents at lists.hellug.gr>
Subject: http://epatents.hellug.gr/ - UP with new spam filters

Το epatents.hellug.gr είναι εδώ και αρκετές μέρες πάλι ενεργό και με
νέες ειδήσεις.

Σκοπεύουμε στις επόμενες μέρες/βδομάδες να ξαναφέρουμε και το wiki για
να εισάγουμε μέσα όλη την τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει από την
προσπάθεια των τελευταίων 3 ετών.

Όποιος έχει όρεξη να αναρτά στην αρχική σελίδα κανένα νέο που βλέπει
σχετικό με πατέντες λογισμικού, ας μου στείλει ένα email να του φτιάξω
ένα λογαριασμό στο wordpress. Έχω εγκαταστήσει κάποια plugins που κόβουν
πολύ καλά τα spam. Έτσι, θα μπορέσουμε να έχουμε ανοιχτά τα σχόλια στις
καταχώρησεις για σχολιασμό από τον κόσμο.

Το ίδιο θα γίνει και στο wiki, το οποίο θα τρέχει νέο σύστημα με
user/group-level access ώστε να είναι περιορισμένη η πρόσβαση στην
μορφοποίηση των ιστοσελίδων.

Δημήτρης

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)