Ergastiri

J.Stellas istel at tee.gr
Sat Jul 9 00:25:33 EEST 2005

Shmera Sabbato 9/7/05 tha eimai sto ergastiri toy Ritsart sthn Kalithea apo 9:00 eos 13:00 gia taktopoiish-katagrafh-organosh twn palaiwn PC. Opoios thelei as erthei gia bohtheia.

To ergastiri einai stin odo Papaflessa 1-3 .H polukatoikia einai stin gwnia, Papaflessa me Agn.Stratiwtou H Papaflessa einai h prwti parallili me tin gnwsti Dimos8enous pros tin Suggrou H Agn. Stratiwtou einai h deutera parallili me tin gnwsti Skra pros tin 8alassa.To koudouni grafei "KOYESKIN". Einai sto 4' orofo, prwti porta apenanti apo to asanser .Til 2109583906.

Epipleon, epeidei yparxei arketos axristos/katestramenos eksoplismos, tha htan kalo na doyme merikes idees/tropoys gia mazikh (kai oso pio oikologikh) aposyrsh toys. Anamenoyme tis idees sas...

Jacob